Wyobraź sobie sytuacje, że potrzebujesz stworzyć tabelę przestawną w programie MS Excel. Problem jednak polega na tym, że chciałbyś aby tych tabel było kilka. Każda z tabel ma przedstawiać te same informacje ale dla innego miasta, lub innego działu, innego rodzaju materiału lub dowolnego innego kryterium, które znajduje się w twojej tabeli źródłowej.
Wystarczy, że do pola “filtr” dodasz ten element tabeli źródłowej, który ma stworzyć osobne arkusze. Inaczej mówiąc to co tam dodamy zostanie podzielonego na arkusze i w każdym arkuszu znajdzie się inna tabela przestawna. To tak jakbyś sam filtrował swoje dane po wybranym elemencie. Tylko teraz nie musisz używać filtru. Filtr został sam zastosowany ale osobno w każdym arkuszu. Pozostałe dane są dokładnie takie jak je rozmieściliśmy w naszej tabeli przestawnej.
Zobacz jak stworzyć takie tabele na najnowszym filmie na kanale YouTube. W sprawie szkoleń z programu MS Excel napisz na biuro@uirp.pl.
Zapraszam również na Udemy gdzie znajdziesz więcej moich kursów on-line.
Link do Udemy.
Każdego dnia podejmujemy się nowych wyzwań. Zdobywamy wiedzę z zakresu wdrożeń systemu BaseLinker oraz praktycznych zastosowań MS Excel w e-commerce.