System BaseLinker posiada wiele zewnętrznych integracji, które poszerzają jego funkcjonalność. Poza tymi dodatkowymi narzędziami możemy również korzystać z wielu już gotowych rozwiązań, które pomogą nam szybciej obsługiwać zamówienia. Co jest jeszcze istotne wszystko odbywać się będzie w jednym panelu.
Jedną z takim funkcjonalności jest tworzenie faktur i paragonów dla klientów. Funkcjonalność dotycząca dokumentów sprzedaży, która jest wbudowana w BaseLinker dotyczy tylko dokumentów sprzedaży. Nie dodamy więc do BaseLinker faktur zakupowych. Nie jest to więc alternatywa dla takich platform jak wFirma czy Fakturownia. Jednak dla firm, które chcą tylko tworzyć dokumenty dla klientów w jednym miejscu będzie to wystarczające rozwiązanie.
Możemy tworzyć różne serie numeracji faktur oraz paragonów, tworzyć korekty i drukować miesięczne raporty sprzedaży w wielu różnych formatach w zależności jaki wymaga od nas księgowość.
Takie dokumenty sprzedaży możemy wysyłać do klientów mailem oraz możemy precyzyjnie określić w jakim statusie są one tworzone. Oczywiście jeżeli korzystasz z programu zewnętrznego, który ma gotową integracje z BaseLinker to również te dokumenty możesz za pomocą BaseLinker przesyłać do klientów mailem.
Zastosowań gotowego rozwiązania, które jest w BaseLinker może być wiele. Przykładowo możesz dla różnych kont eBay stworzyć różne serie numeracji faktur i paragonów. Będą one miały inne ustawienia dotyczące podatku czy wersji językowej i będą tworzone w zależności od źródła złożonego zamówienia.
Ostatnio dla jednego z klientów stworzyliśmy 3 serie numeracji paragonów. Dwie dotyczyły paragonów wystawianych w sklepach stacjonarnych a jeden sklepu on-line. W sklepach stacjonarnych paragon był tworzony za pomocą przycisku. Każdy sklep miał swój profil pracownika dzięki czemu można było zabezpieczyć się na wypadek gdyby w złym sklepie ktoś chciał stworzyć zły paragon.
Takich sytuacji może być wiele. Podczas wdrożenia BaseLinker pomagamy dobrać najlepsze rozwiązanie, które pasuje do nowego, lepszego sposobu procesowania zamówień.
Jeżeli masz pytania dotycząc wdrożeń to napisz na biuro@uirp.pl albo skorzystaj z formularza kontaktowego. Na kanale YouTube obejrzysz również film gdzie pokazuje akcje automatyczne z wykorzystaniem paragonów oraz faktur. Koniecznie zasubskrybuj kanał, raz w tygodniu dodaje nowy film!
Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Wymagane Pliki Cookie
Niezbędne pliki cookie powinny być włączone przez cały czas, abyśmy mogli zapisać Twoje preferencje dotyczące ustawień plików cookie.
Jeśli wyłączysz ten plik cookie, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę witrynę, będziesz musiał ponownie włączyć lub wyłączyć pliki cookie.
Ciasteczka stron trzecich
Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.
Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.
Najpierw włącz bezwzględnie niezbędne pliki cookie, abyśmy mogli zapisać Twoje preferencje!