BaseLinker to bardzo intuicyjne narzędzie. Warto jednak podczas korzystania z tego systemu odpowiednio go przygotować. Jednym z ważniejszych elementów w pracy z zamówieniami będzie stworzenie statusów, które będą tworzyły logiczny ciąg procesowania zamówień.
Statusy w BaseLinker mają odzwierciedlać proces jaki ma miejsce od momentu gdy zamówienia zostaje pobrane do systemu aż do odebrania paczki przez klienta.
Pomiędzy tymi dwoma wydarzeniami mamy szereg procesów począwszy od zbierania produktów, przez ich pakowanie, tworzenie dokumentów sprzedaży czy wysyłanie maili do klientów.
Warto nasze statusy podzielić na grupy. Grupy uporządkują chaos, który możemy się pojawić w momencie gdy mamy stworzonych wiele różnych statusów. Pozwala to też “zapanować” wizualnie nad naszymi zamówieniami. Unikajmy również ostrych kolorów. Stosujmy raczej stonowane barwy w różnych odcieniach.
Jeżeli chce zlecić mi wdrożenie do systemu BaseLinker albo szkolenie BaseLinker to napisz na biuro@uirp.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego.
Poniżej jak zawsze na moim blogu znajdziesz film. Zapraszam do subskrypcji kanału.
Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Wymagane Pliki Cookie
Niezbędne pliki cookie powinny być włączone przez cały czas, abyśmy mogli zapisać Twoje preferencje dotyczące ustawień plików cookie.
Jeśli wyłączysz ten plik cookie, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę witrynę, będziesz musiał ponownie włączyć lub wyłączyć pliki cookie.