Czym jest BaseLinker i dlaczego warto go wdrożyć w Twojej firmie?

Nie wiesz, czym jest BaseLinker i dlaczego warto go wdrożyć w Twoim sklepie? Wyobraź sobie, że nadchodzą święta Bożego Narodzenia. Dla branży e-commerce to okres wzmożonej pracy. Duża ilość zamówień sprawia, że spędzasz w pracy po kilkanaście godzin dziennie. Zmęczenie przekłada się na obniżenie jakości obsługi klienta i większe ryzyko błędu. Nie masz czasu dla siebie i swoich najbliższych. Możesz również zatrudnić dodatkowych pracowników. Trzeba ich jednak wyszkolić i wdrożyć, co jest równie czasochłonne. Rozwiązaniem wspomnianych problemów jest wdrożenie oprogramowania BaseLinker. System jest dedykowany dla sklepów internetowych, gdzie sprzedaż odbywa się w wielu kanałach. Oprogramowanie stanie się Twoim niezastąpionym, wirtualnym partnerem w biznesie.
Integrator pozwoli na zwinne połączenie z programami do księgowości online, najpopularniejszymi silnikami sklepów internetowych i hurtowniami. Jego zastosowanie sprawi, że Twój zespół będzie mógł skupić się na marketingu i obsłudze klienta. Powtarzalne czynności wykona BaseLinker.

Pomoże w obsłudze dużej ilości zamówień w okresach wzmożonego ruchu.

Zautomatyzuje proces zarządzania stanami magazynowymi w wielu marketplace.

Odnotuje wpłatę, wystawi fakturę, zamówi kuriera i wyśle do klienta prośbę o recenzję.

Umożliwi masowe wystawianie ofert i aukcji na kilku platformach sprzedażowych.

Dlaczego warto stosować wdrożenia systemu BaseLinker?

W internecie możesz znaleźć wiele przydatnych artykułów, które są pomocne w trakcie samodzielnego wdrażania zaawansowanych rozwiązań informatycznych dla e-commerce. Prawidłowa integracja różnych systemów wymaga jednak sporej wiedzy i doświadczenia. Brak szczegółowej znajomości oprogramowania może skutkować kosztownymi błędami, które negatywnie wpłyną na opinię klientów o Twoim sklepie internetowym. Z tego względu warto skorzystać ze wsparcia UIRP Radosław Potoczak w procesie wdrożenia systemu BaseLinker.

Wdrożenia BaseLinker

Realizujemy profesjonalne wdrożenia systemu BaseLinker do automatyzacji e-commerce oraz projekty sklepów internetowych. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Dopasujemy się do procesów w Twojej firmie i pomożemy w ich optymalizacji. Dzięki nam zyskasz czas, pieniądze i rozwiniesz swój biznes!

Nowoczesny system integracji BaseLinker to wirtualny pracownik, którego wydajność nie zna granic. Zapewni Ci wsparcie w obsłudze sprzedaży ze wszystkich Twoich sklepów e-commerce oraz zintegrowanych z nimi platform marketplace (Allegro, Ebay czy Amazon). Pomoże w masowym wystawianiu ofert oraz aukcji, a jednocześnie w czasie rzeczywistym zaktualizuje ceny i stany magazynowe. Jest zawsze gotowy do realizacji dużej ilości zamówień. Jednocześnie zrobi to szybko i bezbłędnie. Jakie jeszcze funkcjonalności oferuje wdrożenie BaseLinkera?

Panel administracyjny

zapomnij o konieczności nauki obsługi oraz logowania się do każdego sklepu czy marketplace z osobna. Jeden intuicyjny interfejs zastąpi je wszystkie.

Monitorowanie płatności

system integracyjny dla e-commerce będzie monitorował zakupy klientów i status zapłaty za towar. Wyśle również rachunek bez Twojego udziału.

Integracja fakturowania

oprogramowanie BaseLinker może zostać zintegrowane z większością popularnych programów księgowych online (Fakturownia, iFirma czy wFirma).

Obsługa dostaw

kompleksowa automatyzacja obejmuje również wysyłkę towaru. System samodzielnie zamówi kuriera i wydrukuje etykietę na przesyłkę.

Kompleksowe wdrożenie BaseLinkera to także integracja z Thunderbirdem oraz komunikatorem Slack.

Przystępne API pozwoli Twoim programistom na stworzenie własnych rozwiązań integracyjnych. Dużą zaletą jest ponadto wysoki poziom bezpieczeństwa danych gwarantowany przez samego dostawcę oprogramowania. Nie ma ryzyka utraty zasobów krytycznych dla funkcjonowania Twojego biznesu. Specjalne procedury zabezpieczają Cię nie tylko na wypadek pożaru serwerowni, lecz nawet globalnej awarii internetu czy eksplozji jądrowej.

Jak wygląda wdrożenie?

Ustalamy plan wdrożenia

Komunikacja to podstawa sukcesu. Projekt rozpoczynamy od rozmowy z Tobą. Poznajemy aktualne problemy Twojego e-commerce i nadchodzące wyzwania.

Dedykowana oferta

Przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę wdrożenia BaseLinkera oraz sklepu internetowego zbudowanego na platformie WooCommerce od podstaw.

Kompleksowa realizacja

Po akceptacji projektu i terminów przystępujemy do działania. Wdrażamy i integrujemy oprogramowanie BaseLinker. Przeprowadzamy testy i szkolimy obsługę.

Szerokie możliwości integracji systemu BaseLinker

allegro
baselinker
sellintegro
subiektgt
woocommerce
logo-inpost-kurier
LOGO-SHOPER-poziom-MYERP
image_processing20200724-17078-1plynnu
logo-dpd-kurier
pobrane (2)

Sprawdź, jakie możliwości optymalizacji procesów i automatyzacji e-commerce niesie za sobą wdrożenie systemu BaseLinker w Twojej firmie.

Jeden panel

Wspólny panel zarządzania wieloma kanałami sprzedaży.

Automatyzacja obsługi

Automatyzacja pozwoli na komunikację z klientem bez Twojego udziału.

Wielokanałowość

Łatwo obsłużysz kilka kanałów: własny sklep, Ebay, Allegro czy Amazon.

Wsparcie dostaw

System zamówi kuriera i wydrukuje etykietę, przyspieszając dostawę.

Jak wdrożenie BaseLinker wpłynie na rozwój mojej firmy?

Oszczędność czasu, dzięki automatyzacji

Sprzedaż towarów w sklepie internetowym to czasochłonne zajęcie. Uruchomienie kolejnych kanałów i publikowanie ofert na Allegro czy Amazon bez rozbudowanego zespołu pracowników? Wydaje się niemożliwe. Rozwiązaniem problemów jest przemyślana automatyzacja e-commerce.
Oprogramowanie BaseLinker to Twój cyfrowy partner w biznesie. Pracuje z Tobą „ramię w ramię” przez całą dobę. Wspiera obsługę powtarzalnych procesów: zamówienia, płatności czy logistykę. Pozwala zaoszczędzić czas, który możesz spędzić na bardziej produktywnych czynnościach.

Rozwój firmy, dzięki zwiększeniu sprzedaży

Kompleksowa automatyzacja procesów e-commerce wpływa pozytywnie na wyniki sprzedażowe. Dzięki zwiększeniu sprzedaży i większej ilości wolnego czasu Ty i Twój zespół możecie efektywniej rozwijać firmę. Prowadzenie działań na Amazonie, Allegro i Ebay nie stanowi już wyzwania.
Przeprowadzenie wdrożenia BaseLinker to prosta droga do szybkiego rozwoju przedsiębiorstwa. Ograniczysz w ten sposób konieczność bieżącej obsługi procesów logistycznych. Oprogramowanie zamówi kuriera i wydrukuje etykietę. Pracownik musi jedynie skompletować zamówienie.

Nasze doświadczenie

Nasze doświadczenie sprawia, że jesteśmy w stanie przewidzieć szereg scenariuszy. W efekcie zagwarantujemy Ci optymalną automatyzację procesów sprzedaży. Niezależnie czy zarządzasz sklepem z własnym magazynem, czy firmą modelu dropshippingu

Oszczędność czasu

Automatyzacja obsługi zamówień oraz dostaw, wystawiania faktur czy masowego publikowania ofert i aukcji w wielu serwisach marketplace sprawią, że zyskasz sporo wolnego czasu. Wypoczęty zespół będzie bardziej zmotywowany, co pozwoli rozwinąć Twój biznes.

Większe zyski

Obsługa dużej ilości sklepów oraz kont Allegro, eBay czy Amazon w połączeniu z automatyzacją procesów sprzedażowych umożliwią Ci szybkie dotarcie do większej ilości klientów. To prosta droga do globalnej ekspansji i wyraźnego zwiększenia zysków Twojego sklepu.

Kompleksowe wsparcie dla użytkowników systemu BaseLinker

Wiemy, jak ważna jest bieżąca opieka techniczna i pomoc w planowaniu nowych procesów. Oferujemy kompleksowe wsparcie dla użytkowników systemu BaseLinker również po wdrożeniu.

Zamów sklep internetowy zintegrowany z BaseLinkerem!

Wykorzystanie platformy WooCommerce i narzędzi do automatyzacji ecommerce pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję już na starcie. Jeżeli dopiero zaczynasz działalność w e-commerce, to mamy dla Ciebie specjalną ofertę. Zamów sklep internetowy zintegrowany z BaseLinkerem!

Jesteśmy praktykami e-commerce. Wiemy, jak ważne jest prawidłowe działanie serwisu na urządzeniach mobilnych. Projektujemy responsywne sklepy internetowe z troską o najwyższą wydajność. Zadbamy też, by Twoja strona była przyjazna dla klienta i intuicyjna w obsłudze.

Zajmujemy się kompleksowym wdrażaniem sklepów internetowych z użyciem WordPressa i WooCommerce. Witryny są zintegrowane z platformami marketplace, dzięki systemowi BaseLinker. Po zakończeniu projektu zapewniamy szkolenia z zarządzania sklepem i wsparcie techniczne.

BaseLinker FAQ - najczęściej zadawane pytania

Dla kogo dedykowane są wdrożenia BaseLinkera?

Nasza oferta wdrożenia BaseLinkera jest dedykowana każdej firmie, która prowadzi sprzedaż w internecie. Współpracujemy zarówno ze sklepami działającymi lokalnie w Polsce, jak i przedsiębiorcami planującymi ekspansję na rynku zagraniczne. Oferowane przez nas narzędzia wspomagają zarówno handel we własnym e-sklepie, jak i na Allegro czy Amazonie. Intuicyjny panel administracyjny pozwoli Ci na sprawne zarządzanie ofertą wielu sklepach internetowych z jednego miejsca. System jest idealnym rozwiązaniem dla biznesu e-commerce na dowolnym etapie rozwoju. Pamiętaj, że realizujemy zarówno wdrożenia BaseLinkera, jak i kompleksowe projekty nowoczesnych sklepów internetowych.

Czy BaseLinker pomoże mi sprzedawać na Allegro bez własnego sklepu internetowego?

Oprogramowanie integracyjne BaseLinker pomoże Ci sprzedawać na Allegro, nawet jeżeli nie posiadasz sklepu internetowego. System umożliwia Ci stworzenie wirtualnego magazynu z produktami. Pomoże Ci w szybszym wystawianiu aukcji i efektywniejszym zarządzaniu kontem. W dowolnym momencie będziesz mógł również dodać do niego e-sklep albo inny marketplace.

Czy automatyzacja e-commerce jest możliwa również dla sklepów w modelu dropshippingu?

Zastanawiasz się, czy automatyzacja e-commerce jest możliwa również dla sklepów w modelu dropshippingu? Oczywiście! W panelu BaseLinker możesz bezpłatnie dodać jedną hurtownię i rozpocząć sprzedaż. Każda kolejna integracja z hurtownika to koszt 50 zł doliczany do abonamentu. Wdrożenie pozwoli Ci zautomatyzować pobieranie zamówień i wysyłanie e-maili do klientów. Jeżeli obecnie hurtownia nie ma integracji z systemem, to możesz zlecić jej stworzenie programiście, wykorzystując specjalnie przygotowany interfejs API.

Czy BaseLinker posiada integrację z SubiektGT i platformą Shoper dla sklepów internetowych?

Za pomocą specjalnego integratora połączymy Twój system ERP SubiektGT oraz sklep z oprogramowaniem BaseLinker. Dzięki integracji stany magazynowe będą się synchronizowały, a Ty obsłużysz wszystkie zamówienia w jednym panelu. Dokumenty sprzedaży mogą być tworzone w systemie ERP, gdzie nadal będzie się znajdował Twój magazyn z produktami.

Czy automatyzacja e-commerce pomoże w obsłudze większej liczby zamówień i rozwoju firmy?

Zdecydowanie tak! Automatyzacja e-commerce poprzez wdrożenie BaseLinkera pomoże Ci w obsłudze większej liczby zamówień, czego konsekwencją będzie rozwój firmy. Większość powtarzalnych czynności zostanie zautomatyzowana. W dowolnym momencie będziesz mógł dodać kolejny sklep albo konto Allegro, eBay lub Amazon. Wdrożone rozwiązanie będzie elastyczne i gotowe na skalowanie w przyszłości.

Czy mogę bez obaw przenieść wystawione aukcje na Allegro i produkty ze sklepu w trakcie wdrożenia BaseLinkera?

W trakcie wdrożenia BaseLinkera możesz bez obaw przenieść wystawione aukcje na Allegro i produkty ze sklepu. Wszystkie towary zostaną zaimportowane i powiązane z nowymi pozycjami we wspólnym magazynie. Umożliwi to synchronizację stanów magazynowych.

Korzystam z BaseLinkera w swoim biznesie e-commerce. Czy możecie mi pomóc efektywniej zautomatyzować procesy w sklepie?

Zajmujemy się kompleksową obsługą biznesów e-commerce, a więc z przyjemnością pomożemy Ci efektywniej zautomatyzować procesy w sklepie internetowym. Realizujemy profesjonalne audyty systemu BaseLinker, w których trakcie weryfikujemy konfigurację konta, statusy czy akcje automatyczne. Doradzamy, co należałoby zmienić, by podnieść efektywność Twojej pracy.

Czy system BaseLinker posiada integrację z księgowością online (np. Fakturownia)?

Wdrażane przez nas oprogramowanie do automatyzacji e-commerce posiada wiele integracji z systemami księgowymi (np. Fakturownia, InFakt czy wFirma). Dokumenty sprzedaży mogą być dalej tam wystawiane w narzędziach do księgowości online i przesyłane e-mailem do klientów za pomocą akcji automatycznych BaseLinker.

Ile kosztuje wdrożenie oprogramowania BaseLinker i wsparcie w automatyzacji procesów?

Koszt wdrożenia oprogramowania BaseLinker jest ustalany indywidualnie. Wycena zależy od stopnia zaawansowania automatyzacji procesów w Twoim sklepie internetowym oraz liczby zewnętrznych narzędzi, które planujesz zintegrować. Współpracę zawsze zaczynamy od rozmowy, podczas której możesz opowiedzieć nam o swojej firmie. Komunikacja z Tobą pozwoli dopasować ofertę do indywidualnych potrzeb Twojego biznesu. Ostateczną wycenę otrzymasz na podany adres e-mail.

secretcats.pl - tworzenie stron internetowych