Podczas pracy z dużymi plikami MS Excel dobrze jest móc zobaczyć jednocześnie różne fragmenty pliku. Jego dolną część oraz górną, arkusz pierwszy i ostatni itd.
Aby to zrobić wystarczy w zakładce “Widok” programu MS Excel wybrać opcje “Nowe okno” a później “rozmieść wszystko”. Dzięki tej operacji ten sam plik zostanie wyświetlony w dwóch oknach i będziesz mógł te dwa okna rozmieścić w wybrany przez siebie sposób. Jedno obok drugiego lub inaczej.
Na moim kanale YouTube znajdziesz film gdzie pokazuje jak można użyć tej opcji. Jeżeli interesują cię szkolenia z programu MS Excel dla firmy albo korepetycje to napisz na biuro@uirp.pl.
Zachęcam również do sprawdzenia moich kursów na portalu Udemy !
Każdego dnia podejmujemy się nowych wyzwań. Zdobywamy wiedzę z zakresu wdrożeń systemu BaseLinker oraz praktycznych zastosowań MS Excel w e-commerce.