Nowy magazyn BaseLinker ma wiele przydatnych funkcji oraz wbudowanych narzędzi, które ułatwiają kontrole nad magazynem oraz jego efektywne zarządzanie. Jedną z takich funkcji jest możliwość stworzenia inwentaryzacji naszych produktów.
Inwentaryzacja w systemie BaseLinker składa się z kilku kroków. Po dodaniu inwentaryzacji, która po prostu pobierze aktualne stany z magazynu, należy jeszcze te stany sprawdzić.
Odbywa się to za pomocą prostego porównania stanów magazynowych z rzeczywistymi stanami, które posiadamy. Po wprowadzeniu stanów rzeczywistych BaseLinker zaktualizuje stany w magazynie. Należy pamiętać, że po zakończeniu procesu nie można już zmienić stanów faktycznych czyli nie można ponownie edytować samej inwentaryzacji.
Inwentaryzacja jest jednym z wielu przydatnych narzędzi, które znajdziesz w nowym magazynie BaseLinker. Na najnowszym filmie na kanale YouTube możesz zobaczyć jak taką inwentaryzację dodać. Poniżej natomiast najdziesz linki do artykułów dotyczących tematyki związanej z nowym magazynem. Wkrótce tego typu artykułów pojawi się na blogu więcej.
Jeżeli chcesz zapytać o szkolenia lub wdrożenia do BaseLinker to napisz na biuro@uirp.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie. Dopasuje najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.
Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Wymagane Pliki Cookie
Niezbędne pliki cookie powinny być włączone przez cały czas, abyśmy mogli zapisać Twoje preferencje dotyczące ustawień plików cookie.
Jeśli wyłączysz ten plik cookie, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę witrynę, będziesz musiał ponownie włączyć lub wyłączyć pliki cookie.